onsdag 23. januar 2013

Bloomingville


Drømmer du også om vår og sommer?
Endelig er vinteren snart er over, og vi kan glede oss over alle herlige nyheter på interiør fronten.
Nye kolleksjoner fra ulike interiør produsenter og designere er like rundt hjørnet. 
Bloomingville er selvsagt ikke noe unntak.
Her er noen inspirasjonsbilder fra nyhetene som kommer.
Noe av det har vi sett før, bare i en litt annen variant.
 Jeg lar meg likevel sjarmere, gjør du? 

♥ ♥ ♥
 

 
En smakfull samling inspirasjonsbilder.
 
  
 
Nydelige glassballonger.
Selv jeg med kjent "fargeangst" ønsker meg noen av disse.
 
 
 
 Interiør elementer i natur materiale. 
Just L O V E it!!
 

...and the skull!!
 
 
 ♥ ♥ ♥
 
 
All photo from Bloomingville Spring Collection 2013
  
I Blogginnlegget mitt,
"In L O V E with Black ♥ White" under DIY
ser du hvordan du enkelt kan lage dine egne Posters & Prints.
 
  
For mer Inspirasjon  Bloomingville Spring 2013
 
 
 

3 kommentarer :

  1. Så hyggelig at du la igjen ett spor på bloggen min :) Ja, er ikke By Nord herlig ? :) Blir bitt av basillen når man først har skaffet seg noe av det :) Herlig tekstil :)

    Aldri sett bloggen din før, men den er nå lagret i favoritter, gleder meg til å følge deg :)

    Ha en god helg :)

    Klemmer fra Anita

    SvarSlett
  2. Hei Anita:)

    Så koselig at du ser innom meg på min superferske blogg.
    Ikke rart du ikke har sett den før, vært oppe å gått i knappe 3. uker.
    Koser meg..., kommer massevis av innlegg etterhvert!

    Fin fin helg til deg også:)

    Annelise.

    SvarSlett
  3. Jeg drømmer om vår og sommer, hver dag, hele tiden *ler*
    Nydelige bilder du viser her *drømmedrømme*

    God helg

    Klemmer fra meg til deg

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥