torsdag 2. mai 2013

Romantikk i vente...

 
...for bare kjæresten og meg.
 Sammen skal vi nyte den fantastiske vårstemningen,
 og hverandre i herlige Paris ♥ 



© Annelise Edgarsdatter
 
Vi skal spise deilige måltider fra det Franske kjøkken,
 og drikke massevis av Champagne.
Rusle rundt på sightseeing til steder vi ikke har vært tidligere, og
kose oss med piknikk i parken.
Siden jeg har en som er mer shopping frelst enn meg selv, blir det nok litt av det også...

Våren i Paris er bare nydelig.
Vi har vært der tidligere,
men gleder oss ikke mindre av den grunn...
Dagens frokost nyter vi derfor på flyet til Europas vakreste by.
Kanskje litt tidlig for Champagne, eller kanskje ikke?
 *smil*

Har du noen Paris favoritter, så tips meg gjerne.


Bonne journée à vous






Annelise







4 kommentarer :

  1. Så herlig:))
    God tur, kooos dere ♥

    SvarSlett
  2. Høres helt fantastisk ut. Kos dere masse. Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Heldige ! Kos dere og nyt Paris maks .

    SvarSlett
  4. Heldige dere! Paris er helt nydelig, så kos dere masse :-) Klem fra Monica.

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥