onsdag 27. mars 2013

Vee Speers

 

Liker, liker ikke, liker, liker ikke...
Slik har det vært for min del hver gang jeg har sett disse bildene fra Vee Speers.
Nå har jeg bestemt meg,....liker ♥

Disse bildene florerer over Instagram, og her i Blogglandia.
Har sett meg litt rundt på ulike nettsteder,
men har ikke klart å finne et sted hvor de selges som Posters/Prints.
Vet du, så tips meg gjerne.
*smil*

 



















Hva synes du om bildene, liker du de?
For meg gjenstår det bare å finne favoritten.
Flere bilder fra Vee Speers 
 
 
 
 
Annelise


 

9 kommentarer :

  1. Creepy, mamma... Anbefaller ikke å hæng de der i huset sammen med en husredd datter :-)

    SvarSlett
  2. Fiiiiiin! JA!☺
    Fotografiska.se->webshop->affischer->siste sida☺
    Vurdere kjøpe, men synest det er litt rart å henge "andre" ungar på veggen.... ☺

    Nattevaktsklem M♥

    SvarSlett
  3. .....og du må sende mail og be dei fint om å sende til Norge☺

    Klem M♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg Nattens dronning:) Takk takk for tips..., trodde man måtte betale medlemsskap for å handle der?

      God vakt, og god Påske Marny ♥

      Slett
  4. De er spesielle ja, noen er kjempefine syns jeg, mens andre er skikkelig rare!!
    Jeg er veldig blandet, syns egentlig det er litt rart med andres unger på veggen, og de andre i heimen liker de ikke:))
    Men jeg er så heldig og ha fått boken med alle bildene i, så jeg bytter litt på:)

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  5. Hihi ja dette er litt sån opp og ned kva meiningar eg har,noken av bildene er rett og slett ekle og litt skumle mens noken av dei mest snille kunne eg kanskje hatt!
    Veit neimen ikkje korleis mannen hadde tatt det,trur han hadde steilt,hehe:)

    Skullebare hatt printa et fra nettet og hengt opp og sett reaksjonene:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei søte du *smiler*

    Da fikk jeg endelig tid til å besøke deg, takk for alle fine ord du legger igjen hos meg *glad*

    Jeg har ett veldig ambivalent forhold til de :) Jeg liker de selv om jeg ikke liker de! hihi!

    Starten av påsken tilbrakte vi på Trysil, nå skal dagene nytes hjemme *deilig*.

    Håper du koser deg og har en finfin påske!
    klemklem

    SvarSlett
  7. Jeg elsker det øverste bildet, og digger også bildet med jenta som holder saksa bak ryggen. Vurderer å kjøpe, men som du sier, de florerer jo! Vi får se... ;)
    Håper du nyter dagene! Jeg skal ikke spise marsipan på leeeenge! :))))))
    Påskeklem fra Carina

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥