fredag 1. mars 2013

K O B B E R


Jeg har lenge vært litt skeptisk til interiør detaljer i kobber, og måtte bare teste litt..
Resultatet ble jo ikke så aller værst.
To lysestaker i stål fra IKEA har lenge stått bortgjemt i et skap.
Etter en liten runde med spraylakken, tror jeg de kommer frem igjen.
Fine?

"The cross" malte jeg med akryl maling for en stund siden.
Linjet opp på lerret 60 x 60 cm, og vips, New painting on my wall.
 

 
© Annelise Edgarsdatter
 
Endelig er Mars måned her, nå er det...., V Å R ♥  
 
 
Annelise
 
 

4 kommentarer :

  1. Jeg elsker kobber og synes dine lysestaker var knall fine! Flink! :) Må au si at det korset var lekkert. Super koselig at du er inne hos meg og legger igjen spor. Jeg er så opptatt for tiden, men satser på å få sett mer hos deg fremover :-)

    God helg til deg! Klem Monica.

    SvarSlett
  2. Superkult !! L i k e r !!

    SvarSlett
  3. Jeg er også litt småskeptisk til kobber, men det ble veldig fint med ny farge på lysestakene dine. :)
    Bildet som du har laget ble kjempetøft! En rimelig og personlig detalj i hjemmet <3

    Jeg ønsker deg en flott søndag!

    -Heidi :)

    SvarSlett
  4. De ble superfine! Liker.
    God ny uke til deg!

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥