torsdag 14. august 2014

House Doctor - Moments 2014

 
De aller fleste av oss tviholder nok på sommeren en liten stund enda..., bare litt mer sol og varme så er jeg klar for høsten.
Du også??
Kjenner jeg godt etter gleder jeg meg til mørke kvelder, og høre regnet piske mot vinduene. Sterinlys på bordet, deilige ullklær og hvitvin byttes ut med rød...
Med ny årstid kommer også nye kolleksjoner fra ulike designere og leverandører.
House Doctor`s nye kolleksjon klarte iallefall å friste meg ♥
 
 
Nydelige fargetoner i blått og grått, akkurat slik jeg liker det..., og de garderobeskapene kunne godt flyttet inn her hos meg ♥
 
 
...ut med sommerblomster, og inn med det vi finner ute i skog og mark. 
Jeg har forresten en avbitertang liggende i bilen, og klipper kvister og greiner overalt...

 
Lekkert smekkert ♥
 

♥  ♥  ♥
 

Kobberfeberen som herjet klarte aldri å fange meg...,
gull derimot, just love it ♥
 

Selv om vi er ett godt stykke fra advent - og juletider, kunne jeg ikke la være å dele disse nydelige bildene ♥


 Herlig variant av juletre,
men for min del tror jeg den tradisjonelle edelgranen blir mitt valg også i år,
eller kanskje ikke?
 

...dette kalendertipset skal iallefall jeg legge til minnet ♥
 
 
Herlig, ikke sant?
Hele kolleksjonen kan du se i
 
 
 
 
 
 
Annelise




12 kommentarer :

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥