lørdag 26. oktober 2013

L Ø R D A G

 
Ingen tvil om at høsten snart er over, nesten alle blader på trærne er jo borte.
Ute bare plasker regnet ned,
snøen kan gjerne komme for min del...
Ingen store planer for dagen enn å holde meg her under pleddet,
deilig...
 
En liten bloggrunde og
kanskje klikke hjem noen julegaver og litt nytt å pynte med. 
Det er jo så mye fint...
Ikke så lenge igjen nå, har du startet juleforberedelsene?
Kjenner jeg gleder meg...
 
 
© Annelise Edgarsdatter
 

Kopp fra Muuto og fat fra Fermliving.
I sofaen ligger mine små H Ø S T prosjekter..., hjemmestrikkete puter.
Strikkedilla'en lenge leve!!
Nå gleder jeg meg til den nye Skappel kolleksjonen kommer,
da skal det bli ny jakke på denne jenta.
HomeMade by me...
 
Bli gjerne med på min
 GIVE AWAY 
der du kan vinne en Lotusbolle fra Lucie Kaas 

Fineste lørdagen til deg



 
Annelise
 


 

9 kommentarer :

  1. Nydelig bilde ♥
    Og jeg elsker putene dine:))
    Skulle ønske jeg kunne strikke... ønsker meg masse en Skappeljakke:)

    Her gledes det vledig til jul, og snøen er hjertelig velkommen:))

    SvarSlett
  2. FOR et herlig bilde! Nå fikk jeg lyst å krype rett tilbake til sofakroken og strikketøyet! Her strikkes små babydsokker til venninner og deres pittesmå.. :)
    Nyt lørdagskvelden
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  3. Så bra at su blogger igjen. Du vet, man savner noen når de ikke er tilstede...godt å ha deg tilbake :) Fine bilder du viser oss her :)))

    Klem, Anne :))

    SvarSlett
  4. Det er så deilig med strikkede puter!!
    De luner så godt på denne tiden når regnet pisker på ruta:)
    Har ikke fokuset på annet enn oppussing for tiden. Men det blir nok jul i år også:)
    Kos deg videre i kveld!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  5. Nyyydelig bilde flinke deg :-) Og tusen takk for kommentar inne hos meg, og ikke minst at du har delt på DIY bazar! :-)
    Nyt kvelden!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  6. Åååå, så flotte hjemmestrikka puter, fikk jeg lyst til å prøve meg på)
    Jeg begynner å bli veldig klar for jul og pynting kjenner jeg, tar meg i å planlegge stadig vekk hvordan jeg vil ha juletre, bord, mm, hi hi) Blir koselig det!!
    Nyt kvelden, ) klem Camilla

    SvarSlett
  7. Så knallflotte strikkaputer,du har det så fint og så lunt og koselig det er hos deg,tenk det nærmer seg allerede november:)tida fyker avsted!
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Å, de strikkeputene så kjempeflotte ut! Så flink du er! :)

    Ja, har begynt med litt juleforberedelser, noen julegaver og adventsgaver til kalenderen er klare. :)

    Nyt søndagen!

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥