søndag 9. juni 2013

Ikke ett sekund...

 
...har jeg angret på at jeg entret fantastiske Blogglandia.
Ferskisbloggeren meg stor koser meg her,
det er jo bare såååå gøy
*smil*
Er du i tankeboksen om du skal begynne å blogge?
Gjør det!!
Du kommer ikke til å angre...
 
 © Annelise Edgarsdatter
 
Skjellene på bildet er det Casper gullet mitt som har funnet i fjæra. 
Tusen takk lille venn
 

 Alle dere skjønninger som ser innom meg her på bloggen,
 gjør meg så glad.
Jeg setter veldig stor pris på hver og en av dere.

Til dere som har valgt å følge bloggen min vil jeg si
TUSEN TAKK.

En ny GIVE AWAY kommer her på bloggen til uken,
bare fordi dere fortjener det...

 
 
 ♥



Annelise

 
 
  

9 kommentarer :

  1. Jeg er så enig:)
    Jeg er også en "fersking", startet i februar i år. Syns bare det er så gøy å dele med andre og ikke minst sitte å mimre tilbake på det jeg har lagt ut.
    Takk for hilsen inne hos meg i dag. Ha en fortsatt fin søndag:)
    Klem Elise

    SvarSlett
  2. HELT ENIG-KOSER MEG GLUGG MED BLOGGING OG ALLE FLOTTINGER JEG TREFFER PÅ (INKL DEG!!!)
    P.S NÅ ER DET SNART SOMMER PÅ TORVET:)

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg!!
    Jeg startet i begynnelsen av året og har bare kost meg:)
    Takk for kommentarene du legger igjen og det er alltid mye inspirasjon å hente hos deg:)
    Ha en kjempefin søndag!!:)
    Klem Redunn

    SvarSlett
  4. Heilt enig meddet,har ikkje angra etter eg begynnte å blogge for fullt:)så mange flotte folk ein blir kjent med og kjekkt å ha sin egen blogg,eg trur aldri eg vil gi meg sjølv om eg kan bli lei i perioder men det er vel normalt:)

    Ønsker deg ein fine søndsgskveld❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Oh yes!!
    Blogging er gøy, hihi:))

    SvarSlett
  6. Angrer ikkje et sekund,dette er jo kjempe gøy:)
    Koser meg med bloggen din:)

    Klemz

    SvarSlett
  7. Hei igjen:)
    Juhu, lucky you!!
    Du har vunnet 2 flotte Kähler vaser fra Hviit.no inne hos meg:)
    Send din adresse og tel nr til min mailadresse: line@frue.no.

    Ha en fin fin dag!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jippppiii!! Tusen tusen takk!!
      Herlighet såååå glad, sånn smilet går rundt ørene glad:)
      Nå kan jeg krype under dyna i lykkerus etter en travel nattevaktshelg...
      Du er en knupp åsså!! Gleder meg til å sette de fineste sommerblomstene i disse lekkerbiskene:)

      Slett
  8. Herligt! Har en fin giveaway på gang for barn. Velkommen inn! Ha en fin dag! klem, Veronika

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥