torsdag 4. april 2013

Time for Tea...



 Jeg kan nok ikke kalle meg selv en Te-elsker.
Hadde det ikke vært for alle disse herlige Te-boksene,
kunne jeg lett klart å styre unna.
Jeg er nok et godt eksempel på det man kaller "offer for mersalg" *smiler*
Kjenner du deg igjen?

  © Annelise Edgarsdatter
 
 Te-koppen "Bulky" er fra Muuto og skjærefjølen kommer fra Fermliving.
Selv for en ikke Te-elsker,
smaker Earl Grey LØV organic tea ikke så aller værst
*smil*


 © Annelise Edgarsdatter

Ingen Te uten Te-ball.
Denne ble med i handleposen etter en tur innom Kremmerhuset.
 

  © Annelise Edgarsdatter
 
 

Herlig torsdag til deg..., snart er det helg.







Annelise




 

7 kommentarer :

  1. Ingen tedrikker jeg heller, her går det i kaffe. Men jeg skal innrømme at jeg også har kjøpt tebokser fordi de er så fine. ;)

    SvarSlett
  2. Heisann og tusen takk for koselig hilsen :)
    Kunne godt tenkt meg en slik teboks, selv om jeg ikke er noen te-elsker - går mest i kaffe av ymse slag hos meg.

    Har lagt meg til som følger hos deg, og lagt deg til i bloggrullen min. Kommer gjerne på besøk hos deg igjen - flott blogg!

    En finfin torsdag til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Eg er heller ingen tedrikker men har kjøpt noken Løvte bokser for dei er fine å sjå på,hihi:)
    Lekre bilder hos deg!og fine ting har du og:)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. jeg er veldig glad i te og disse boksene fra Løv er så fiine, vil bare ha mer men har ikke plass til så mange fremme på benken hahaha. fin kveld til deg:-)

    SvarSlett
  5. Du er sååå flink å ta bilder!!!!
    Hærlig boks... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  6. hehe, kjenner meg veldig godt igjen ja:)
    Jeg liker ikke te, men har mye fine slike esker likevel...
    Må jo ha noe og by gjestene, haha:))

    Flotte bilder ♥

    SvarSlett
  7. He he ja jeg kjenner meg godt igjen kan man trygt si...
    Men så herlig å kunne glede seg over de små tingene da ;)
    Håper du får en fantastisk forsinket "påskeferie", nyt dagne i fjellheimen, velfortjent etter påsketurnus!

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥