fredag 29. november 2013

Bloggtreff ♥ Førjulskos

 
I flere måneder har jeg sett frem til vinterens Blogghappening.
Sist helg var en lekker bukett Bloggerinaer samlet i Lillestøm for Førjulskos. Maia bak Bloggen Fabelaktig har gjort det igjen, tusen takk kjære deg for en uforglemmelig kveld.
 
Vi startet hos Zanz for VIP shopping, champagne og tapas før vi dro videre til Folkets hus.
Latter, kos, nye bekjentskaper, deilig middag og nydelige kaker..., fabelaktig.

...noen Instagram bilder fra kvelden, annelise_edgarsdatter



 
De fineste gründerdamene fortalte sine historier, den ene mer rørende enn den andre.
og skjønneste Manuela fra Passion for Baking
 
Maia hadde ordnet med flere aktiviteter for Juleverkstedet. Vi laget sukkerbiter og vaniljeekstrakt, og de flotteste cupcakes ble dekorert.
...sist, men ikke minst, himmelske Goodiebags.

...mer fra vinterens bloggeventyr kommer etterhvert.
Her har det gått i ett siden jeg kom hjem igjen..., og kofferten, den står fremdeles i gangen.
Alt på stell? Så langt ifra...

 
 
Tusen takk alle sammen, vi sees plutselig igjen
 

 
 


 
Annelise




 
 
 
 
 
 

5 kommentarer :

  1. Herlige bilder fra en herlig kveld :o) Kjempekoselig å få treffe deg! Ha ei fin adventshelg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Det såg og Høyrtes rett og slett fantastisk ut,skulle ønskt eg hadde annledning men synest det blei litt langt borte.
    Ønsker deg ei fin adventshelg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Åååå, neste jul vil jeg også, så koselig d hørtes ut !
    Lykke til m koffert utpakking!! Det tar som regel litt tid, her også)
    I dag skal jeg teste slalombakken på Hafjell, gleder!!
    Fin lørdag til deg, blir alltid så glad når d kommer innlegg fra deg)
    Klem

    SvarSlett
  4. Det var altså helt fantastisk!!
    Og såååå koselig og endelig få hilse på deg:)

    SvarSlett
  5. Takk for sist! Så hyggelig å hilse på deg. Måtte dessverre reise litt brått, men jeg er sikker på at dere alle hadde en super kveld videre!

    Ønsker deg en god start på en ny uke!

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥