tirsdag 30. april 2013

K A F F E



...jeg har forelsket meg i denne Frappe varianten.
Enkel å lage og ikke minst,
den smaker himmelsk ♥
Ikke tar det så lang tid heller...

Mix bare sammen alt i en blender.
H-melk, kaffe og vaniljeis sammens med isbiter.
Sjokoladesausen heller du langs kanten på glasset...

© Annelise Edgarsdatter

...med krem og sjokolade hjerter på toppen,
en herlig kaloribombe
*smil*
I L ♥ V E it !!

© Annelise Edgarsdatter
 
 
Fineste tirsdagen til deg.
 
 
 
 
 
 
Annelise
 
 
 
 
 

3 kommentarer :

  1. Mmmm, så godt ut!!
    Men jeg hadde droppet og ha oppi kaffen, hehe:))

    Tror jeg må lage slike til oss i morgen jeg, som dessert ♥

    SvarSlett
  2. NAM, ser utrolig digg ut!! Det er en skam å si at jeg aldri har smakt frappe, eller iskaffe av noe slag... hehe er altfor glad i varm kaffe til å velge den bort ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Blir kjekt å treffe deg i Juni :)

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥